SNi AIESEC Pitesti

Friday, October 27, 2006

Wonderland.....Anca Oproiu


Wonderland.....where impossible is possible.......Salutare.....ma cheama Anca si sunt trainee in Turcia din august 2005 si voifi aici pana in iulie 2007....eu am ales pentru cel de-al doilea trainshiptot...wonderland ..asa cum o numesc eu.....de ce wonderland ?!...de ce 'theland where impossible is possible'....pentru ca sincer asa este....de candam ajuns aici in 2005 totul s-a schimbat....poate ca cei care sunt noi inaiesec si in trainshipuri vor gandi ceva de genul asta...bai ceplictisitaori sunt astia toti...toti au aceleasi replici aceleasicliseuri...aiesec m-a schimbat, aiesec si trainshipul m-a facut sa realizezmulte si sa-mi dau seama de propriile limite, aiesec si acest trainshipmi-au aratat o alta perspectiva si mi-au deschis noi orizonturi....totispunem aceleasi cliseuri pt ca sunt adevarate..este ceea ce aiesec a facutpt noi...Dupa un an petrecut aici pot spune un sincer multumesc pt aceasta experienta....este unica si sunt momente cu care probabil nu ne vom maiintalni in viitor...de aceea eu am decis sa vin si pt a doua oara...sinceras fi ales alta tara dar din cauza unor probleme ce nu au tinut de mine amacceptat si aceasta varianta de a ma intoarce aici...si nu regret acestlucru...intotdeauna avem alte optiuni in viata si ceea ce aiesec ofera inprimul rand este optiunea de a schimba ceva in viata ta si acelorlalti...optiunea de a alege....de a fi diferit si de cunoaste...pt mineasta inseamna aiesec....multe oportunitati de a face ceva ..de a schmba cevain viata mea si de a alege......Primul meu trainship l-a facut in Eskisehir Turcia intr-o companie ...ampredat engleza tehnica si engleza afacerilor.....acum in cel de-al doilea tnfac acelasi lucru dar am schimbat compania si orasul...acum sunt inBursa...Anul trecut a fost un an exceptional...am cunoscut foarte multitrainee din toate colturile lumii...pot spune acum ca multi dintre ei desipoate nu ii voi revedea sunt parte din sufletul meu ....am vazut locuri pecare multi nici macar nu viseaza ca le pot vedea...inca un an va insemana simai mult .....in acelasi timp de ce sa nu fim sinceri....aceasta experientauneori este grea pt ca suntem departe de casa si de cei dragi...dar inmomentul in care te intorci acasa si tragi linie iti dai seama ca ceea ce afost greu nu a facut decat sa te maturizeze mai mult si sa te faca sa itispui...'daca am trecut peste tot singur si fara ajutorul nimanui si am gasitsolutii pt tot..insemana ca sunt pregatit intr-adevar sa infrunt viata..'Sfatuiesc pe oricine se gandeste la o astfel de experienta sa nu stea peganduri si sa faca aceasta alegere....de a pleca...de a fi parte dinaiesec....de a avea puterea sa schimbe ceva....eu nu pot decat sa spunMULTUMESC AIESEC....

Anca trainee in Turcia Bursa

1 Comments:

  • ma identific 100% cu ce spui, AIESEC te maturizeaza intr-un fel neasteptat , iti dai seama ca nu sunt limite si poti realiza absolut orice iti pui in minte. Ma bucur de proportiile pe care AIESEC le ia an de an in Romania, este absolut amazing!!!
    Mona,
    AIESEC trainee in Columbia, Medellin.

    By Blogger Andreea, At 8:01 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home