SNi AIESEC Pitesti

Saturday, October 28, 2006

Inca un SN in aceasta Turcie minunata:)

Salutare tuturor celor interesati.......sa citeasca aceste randuri:)
Eu sunt Mada :), mai bine zis Madalina Martinescu( numele din buletin) si ca celelalte fete Amy, Anka, Alina, Gabi ......si lista poate continua, sunt trainee in Turcia, Kocaeli incepand din octombrie, 2005 predand engleza intr-o scoala particulara. Am terminat sectia Romana-Engleza, iar dupa absolvire am plecat in acest minunat loc Turcia. In prezent sunt in cel de-al doilea traineeship in acelasi oras numai ca scoala e diferita. La inceput pentru mine a fost foarte dificil sa iau decizia de a pleca departe de tot ceea ce insemnase pentru mine VIATA. Si spun asta pentru ca am o familie, prieteni din copilarie, aveam o relatie de 4 ani (aveam) care intre timp nu a rezistat distantei:))) deci intr-un cuvant aveam motive sa raman acolo aproape de ei......si sa imi continui viata asa cum o stiam eu .... facand poate aceleasi lucruri ...... traind in acelasi fel de pana atunci.
Dar!!!!!!!!!!! Nu, am ales AIESEC. Am ales sa plec si am vazut ce inseamna intr-adevar viata! Tot ce vreau eu sa spun e ca mi s-au deschis alte orizonturi, acum pot vedea altfel tot ce pana atunci poate consideram imposibil si nerealizabil. Odata ce esti departe de tot ce pana atunci te inconjurase, facuse parte din universul tau realizezi ca de fapt exista mult mai mult. Aiesec pentru mine a fost un pas important in viata mea. M-a invatat sa fiu mult mai toleranta, sa accept unele chestii pe care in trecut nici prin cap nu imi trecea ca pot sa le tolerez. M-a facut mult mai puternica si am dobandit increderea in mine ca pot mult mai mult acum decat daca as fi stat aproape de mama si tata. Am fost aici un an si m-am descurcat singura, am luat decizii singura si am devenit mai responsabila. Nu mai e acelasi lucru ...... cand ai o problema o suni pe mama si ea te ajuta ca de ....te-a ajutat mereu:) Nu. Acum esti pe pielea ta, incerci sa dai tot ce e mai bun din tine, iar daca faci o greseala raspunzi pentru ea. Un alt aspect pe care aiesec ti-l ofera e ca ajungi sa cunosti oameni de toate categoriile. Cel putin pentru mine asa a fost. Am avut parte sa vad prieteni adevarati, am vazut o groaza de mincinosi si falsi, bogati, saraci, toate felurile si am invatat sa ii sortez ca merele stricate de cele bune. Acum am o groaza de prieteni (nu numai turci) si va pot spune am o viata sociala foarte activa aici, poate mai mult decat in Romania. Am avut oportunitatea sa vizitez locuri minunate, am vazut o alta cultura si traiesc miracolul descoperirii unor lucruri noi in fiecare zi. Pot spune ca uneori simt ca daca nu faceam acest pas de a pleca ramaneam o 'narrow-minded'. Nu spun ca vedeam precum calul, nu in nici un caz dar ceea ce am trait aici m-a facut poate sa imi deschid ochii si mai mult.
Sfatul meu e .......Go for it! You have nothing to lose! Nu rata sansa de a vedea o alta lume!
Acolo te vei decoperi pe tine si nu numai. Si vei avea avantajul de a le arata celor din jur ce inseamna Romania ... vei putea fi un ambasador al tarii tale poate unul mult mai bun decat toti politicienii nostri si poti schimba imaginea aia pe care toata lumea o stie despre noi ....... o tara de tigani care fura la tot pasul si femei dispuse sa se vanda la fiece colt de strada(caci sa fim seriosi asa ne percep toti europenii)
O groaza de prieteni de aici vor sa vina si sa viziteze tarisoara noastra ...si asta datorita MIE.( I am so proud of myself!) Glumeam desigur ..... dar e adevarat caci i-am facut curiosi.
Cam atat despre mine ... poate ca am batut campii cu gratie dar inca nu m-am trezit cu toate ca e tarziu :) mintea mea imi zboara zboara.......:) caci imi va fi foarte greu sa plec de aici unde practic mi-am facut o alta viata, m-am atasat asa de mult de locurile astea ca nu am rezistat si am ales sa continui aici. Va pup pe toti! iar daca ar fi dupa mine ...... acum ...... nu as mai ezita! multumesc AIESEC pentru ca ai aparut in viata mea, multam baieti ca m-ati recrutat:)
Ma puteti contacta pe : mada_martinescu@yahoo. com sau pe Msn mmelle_ro@hotmail.com

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home