SNi AIESEC Pitesti

Monday, October 30, 2006

Danny ....Canada



Salutare, numele meu este Danny, sunt SN AIESEC Pitesti in Canada. Am intrat in AIESEC cu foarte mult noroc in toamna lui 2003, am fost mai intai OCP pe un prioect numit Centrul de Training, apoi am fost LCVP OGX si un an mai tarziu am fost LCP AIESEC Pitesti, mi-am terminat mandatul in martie 2006 si am hotarat sa imi intrerup facultatea si sa plec in internship. Cred ca fetele au povestit destul despre cum li s-a schimbat viata dup ace au intrat in AIESEC, stiu ca suna foarte a secta dar si viata mea s-a schimbat dupa ce am intrat in AIESEC, mai mult decat ma asteptam si fara sa imi dau seama…
Am crezutl ca e momentul in care sa devin Alumni si sa privesc organizatia din afara sa ma simt mandru ca am facut parte din ea si sa stiu ca am contribuit cu ceva la dezvoltarea unor oameni si la dezvoltarea mea…Din pacate pentru Luck nu o sa ii dau sansa sa ma faca Alumni inca, Internshipul meu in Canada m-a facut sa mai vreau inca un an jumate cu AIESEC, nu o sa stau sa explic acum dar cred ca cei mai multi stiu despre ce vorbesc…si nu e traineeship. In cei trei ani de AIESEC am participat la zeci de conferinte, am cunoscut sute de oameni fata in fata si alte sute virtual, in primele 6 luni msn-ul meu era plin, nu puteam sa mai adaug contacte. Am vazut Romania, lucru care nu l-as fi facut fara AIESEC, mi-am deschis orizonturile, am realizat ca lumea e atat de minca, am realizat ca trebuie sa cred in mine si sa vreau mai mult…Dar poate cel mai important e sa nu te opresti din invatat..... Cam atat momentan, ne auzim cat de curand.


Danny

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home