SNi AIESEC Pitesti

Tuesday, October 31, 2006

Returnee din Turcia (sau "Adina s-a intors") :))


Eeeee...in cele din urma am ajuns si eu sa scriu. Ma numesc Adina, am terminat Facultatea de Litere, sectia Romana-Engleza in urma cu 2 ani si pe vremea cand inca mai eram studenta, au aparut cei de la AIESEC sa recruteze oameni. Am zis, de ce nu?! O prietena fusese plecata 1 an in Cehia datorita acestei organizatii si pe deasupra auzisem ca existau multe alte lucruri pe care le puteam invata pe parcurs..Asadar, am devenit parte a AIESECului si nu am regretat nici o clipa, desi asta m-a facut sa pun capat unei relatii de 5 ani. In schimb..ce a aparut..o noua viziune de viata, noi oportunitati, noi prieteni. Ceea ce am invatat cu acesti oameni mi-a folosit din plin in tot ceea ce am facut in anul in care a urmat. Credeti-ma ca toate training-urile pe care le-am acumulat, au fost folosite cu succes in stagiul meu de practica in Turcia, impreuna cu unele din persoanele care au mai postat aici. Nu numai ca experienta AIESEC m-a ajutat in ceea ce faceam (profa de engleza si franceza intr-o scoala privata), dar am fost si membru ICX (m-am ocupat direct de receptie si comunicare cu celelalte LCuri din Turcia si am facut Match), OC intr-un tur dedicat tuturor traineelor de acolo (la Cetatea Troia..), adica am lucrat in AIESEC, ceea ce a fost minunat.

A face parte din aceasta organizatie este doar un pas catre ceea ce te asteapta in viata. E o poarta care ti se deschide spre noi orizonturi. Nu numai ca ai parte de "lectii" noi, dar te schimba intr-un fel sau altul si dupa cum ati vazut din cele spuse de ceilalti, te maturizeaza. Ca membru al LCului ai sansa unica de a pune in practica multe din ceea ce poate faci la facultate, de a-ti descoperi limitele, iar mai tarziu poti (cine e capabil si vrea) sa avansezi spre o cariera AIESEC internationala. O alta etapa pe care o poti parcurge e sa devii SN si apoi "trainee": adica sa fii selectat in urma unui proces asemanator celui prin care ai trecut acum pentru a putea pleca intr-o alta tara pentru un timp limitat sa lucrezi. Nu este un job "full-time", se numeste "stagiu de practica" si fii sigur/a ca te va ajuta candva.

Eu ca trainee pe ET (educatie) am avut parte de multe satisfactii. Am descoperit ca totusi pot fi o buna profa de engleza si momentul cand observi ca ceea ce faci tu are rezultate pozitive, iti dai seama de utilitatea tuturor proceselor "complicate" de selectare. Ca sa fii membru si trainee, ai nevoie de putin tupeu, vointa si dorinta de a sti mai mult. Odata ce stii mai mult, clar vei putea si mai mult. Iar tot ceea ce nu te doboara, te ajuta sa te ridici mai mult. In Turcia..hmm....au fost momente cand viata era total in bezna (nu lucram..nu aveam casa..nu intelegeam nimic in limba aia incarligata) dar speranta moare ultima. Apoi, totul s-a limpezit. Viata e o lupta si cred ca pentru asta exista AIESEC..sa dea o mana de ajutor in crearea personalitatilor noastre si uite..in cele din urma cand ajungi sa fii si trainee..vezi totul clar. Sper sa faceti o treaba buna in organizatia asta, mai buna decat cei ce sunt acolo, pentru ca asta e si scopul: sa iti depasesti predecesorii.

Acum..am terminat un stagiu de practica...si da, il vreau pe al doilea...pentru ca merita si este o experienta minunata ce nu trebuie ratata. Incercati si voi, ca nu aveti nimic de pierdut!

Multumesc tuturor celor care au dus la recrutarea si admiterea mea in AIESEC! O sa v-o platesc eu intr-o buna zi! Hahahaha Salutari tuturor si...bine ati venit in lumea AIESEC!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home